”facebook”

dilluns, 24 d’octubre del 2011

TRAÇ VERTICAL AMB REGALIMS DE PINTURA

Avui hem dedicat una estoneta a fer una activitat relacionada amb el traç vertical. Segur que ja l´heu vist!
Es tracta de deixar anar uns rajolins de pintura sobre una cartolina. Els posem a la part superior del paper, sempre en pla horitzontal.

Una vegada ja hem deixat anar diferents rajolins de pintura de diferent color, he posat una miqueta de cel.lo a banda i banda i amb molt de compte l´he portat a una paret on ja havia posat a terra paper de diari. He enganxat la cartolina a la paret i la pintura ha començat a regalimar. Heu de pensar que si la pintura està molt líquida els regalims cauran molt ràpid i els nanos no tindran prou temps per apreciar com els regalims van caiguent de dalt a baix.


Els nanos han disfrutat molt veient els regalims. Fins i tot la pintura sap fer això de "de dalt a baix"!!!

3 comentaris:

  1. Hola Eva acaba de descobrir el teu blog i m'ha encantat. Gràcies per compartir tants recursos. Jo al setembte també vaig començar un nou bloc:
    http://elspetitsinfants.blogspot.com
    A veure si t'agrada.
    Fins aviat!!!

    ResponElimina
  2. Hola Eva !!!
    Me n'alegro que també t'agradi el meu bloc.
    Jo també ja he enlleçat el teu bloc amb el meu i ja me n'he fet seguidora.
    Així podem anar compartint recursos.
    Fins aviat!!!

    ResponElimina
  3. Ja sóc seguidora del teu blog!!! M'agrada molt i crec que en treuré molt profit. Avui li he enviat invitació del teu blog a les companyes. De ben segur que els hi encantarà!
    A canvi, et convido al meu: "petitsgransartistes.blogspot.com"
    Per cert, com es fa per afegir una petita imatge a cada publicació anterior??? Sóc nova en això dels blogs i... m'encanta!

    ResponElimina