”facebook”

dimecres, 23 de març del 2011

AQUESTA ÉS LA MEVA CLASSE

Primer de tot vull donar-vos la benvinguda al que serà el meu blog. Em fa molta il.lusió compartir amb vosaltres el dia a dia a la meva classe!! Des de fa molt de temps m´agrada veure que feu a les escoles per trobar nous recursos per l´aula i crec que ja era el moment de posar-me en marxa i oferir-vos el que faig jo.
He pensat que primer de tot us ensenyaré la meva classe. Enguany estic a   P-3 a l´igual que el curs passat.
 Aquesta és una part de la pissarra, que aquest curs ens l´han immantat. Aquí hi poso tot el que fa referència als hàbits i rutines. Entre altres coses hi ha el "Qui ha vingut a l´escola", el calendari, els aniversaris, els càrrecs, el menú...
 Aquest raconet el dedico a enganxar tot el que els nanos porten de casa, l´entrada del teatre del cap de setmana, fotos seves de casa, dibuixos... Així també tenen un racó de notícies de casa. Li diem "El món fora de l´escola"
Aquest és l´espai on els nanos poden saber què ens emportem cada dia. Segur que a vosaltres també us passa que a l´hora de recollir us pregunten si s´emporten la bata, el got... Vaig fer fotos de tot el que fan servir i el dia en que s´emporten només l´agenda, només hi poso amb blue-tack la foto de l´agenda. Els divendres que ens emportem tot ho enganxo tot, i axí després de rentar mans els nanos miren la pissarra i ja poden començar a recollir.
"El racó de les fotografies". M´agrada molt tenir sempre per la classe fotografies dels diferents temes que estem treballant. Aquest correspon a l´hivern. Vaig canviant les fotografies a mida que treballem diferents temes: les estacions, la llum, les ombres, el cos, el cercle, el quadrat, els colors...
 Les fotos són grans i plastificades. Les trec sobretot de webs picassa. Més endavant us passaré alguna adreça molt interessant.

Aquest és el terra de la classe. A principi de curs els pinto les mans i les estampem a una cartolina. Després les retallo i les enganxo a terra amb aeronfix formant entre totes una rotllana. Quan fem rotllana per fer el bon dia, parlar.... seiem a sobre de les mans. Aquesta idea la vaig veure per internet i em va semblar molt maca així és que la vaig posar en pràctica.

1 comentari:

  1. Wapa, ja he mirat tot el teu blog, em sembla GENIAL, quantes idees!!! no he parat d´apuntar i guardar fotooosss!!!! jeje, portaré moltes idees a la meva classe! i ja segueixo el teu blog!!

    ResponElimina