”facebook”

divendres, 15 de maig del 2015

FEM MARIETES DE FANG

Aquí teniu el proper treball que estem realitzant! Es tracta d´una marieta de fang que alhora servirà per posar una foto, un poema...
Per a fer-la vaig donar a cada nano un tros de fang que havien de treballar fent una bola ( els vaig dir que fessin com quan hem de guardar la plastelina). Una vegada va estar feta la bola la vaig agafar i li vaig donar un cop sec a la taula. D´aquesta manera queda rodona per una banda i plana per l´altre costat. Així aconseguin que sigui estable.

Després vaig marcar les parts del cos de la marieta amb un filferro...


Amb filferro maleable vaig preparar l´"agafa-papers" de la marieta.
Els nanos van disfrutar marcant les boles característiques del cos i els ulls amb un tap de rotulador..
...i li van posar les banyes amb trossets de fil de escubidu negre.
I aquí teniu les marietes!! Ara a esperar que s´assequin per a pintar-les i donar vida a aquests animalons tan simpàtics!!





3 comentaris:

  1. Una proposta molt divertida, original i engrescadora, ja tinc ganes de veure-les pintades segur que faran molta patxoca.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Doncs encara estàs a temps abans no acabi el curs!! Anima´t!! Una abraçada,
    Eva

    ResponElimina