”facebook”

dimecres, 7 de desembre del 2011

TRAÇ VERTICAL AMB PAPER ONDULAT

L´altre dia vam fer aquesta activitat de traç vertical. Abans de fer-la vaig tallar tires de paper ondulat de colors i les vaig enganxar a la part superior del full. Les tires de paper les vaig retallat de manera que pogués enganxar-les i les ondulacions quedessin en vertical.

La consigna que els vaig donar és que havien de fer ratlles verticals recordant de fer-les de dalt a baix. Vam fer l´activitat amb rotuladors. Com podeu veure alguns nanos van començar per la dreta. Si estiguessin en una altra cultura no hi hauria cap problema oi? Quan els nanos ja escriuen el seu nom em comenten angoixats que ho fa començant a escriure per la dreta. Hi ha moltes llengües que s´escriuen de dreta a esquerre oi? Els nanos encara no han aprés el nostre codi d´escriptura i prou!

Mentres feien la feina els vaig posar música i l´ambient era espectacular!!

I aquests són alguns dels resultats!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada