”facebook”

dissabte, 27 de juliol del 2013

PELS PRIMERS DIES A P-3...

Us vull explicar una activitat que sempre faig a principi de curs de P-3. La meva companya Mireia em va ensenyar un dia un conte de l´Elmer. Em va proposar d´explicar-lo als nanos i fer una activitat plàstica sobre l´elefant. I així ho vam fer!!

El conte els va encantar. Buscant, buscant vaig trobar una pàgina en la que proposaven de fer una garlanda amb elefants fets pels nanos. Podeu veure l´activitat aqui !
Des d´aleshores des de fa un temps dediquem uns dies a principi de curs a parlar sobre l´Elmer i a realitzar aquesta activitat per a decorar la classe amb el seu primer treballet a l´aula dels Titelles!
Primer preparo les fotocòpies de les plantilles i els dono una a cada nano. Lliurement i amb pintura decoren l´elefant.


 Una vegada seca la pintura enganxen les orelles que he retallat anteriorment en fulls de colors. Posteriorment confeccionem la garlanda per a decorar una de les parets de la classe!!

Petites obres d´art que fan que a poc a poc els nanos sentin seva l´aula!!



6 comentaris:

  1. Hola Eva,
    m'apunto aquesta activitat.

    L'any passat a P3 vaig explicar el conte "Corb" d'en Leo Timmers i els va agradar moltíssim.

    Un petonet.

    ResponElimina
  2. Me encanta la idea de la guirnalda de elefantes Elmer. ¡Queda genial! Un beso.

    ResponElimina
  3. Jo també treballo cada p3 per començar amb l'elmer. M'apunto la teva garlanda que m'ha encantat. Si vols al meu bloc tinc la programació sencera sobre com treballo els colors a partir d'aquest simpàtic elefant http://elsnostresmomentsalauladinfantil.blogspot.com.es/2012/08/el-trabajo-de-los-colores.html

    ResponElimina
  4. Que bonica la teva garlanda d'elefants de colors! Segur que als nens els encanta: l'Elmer és tota una garantia d'èxit!

    ResponElimina