”facebook”

dissabte, 23 de febrer del 2013

S´OBRE EL TELÓ!!

Com ja he explicat en alguna ocasió faig l´extra-escolar d´Expressió Corporal en tota la Infantil. Vaig dedicar algunes sessions a treballar les ombres xineses amb els nanos de P-5. 
El primer que vaig fer va ser confeccionar un petit teatre d´ombres. Amb l´ajuda d´un company vam aprofitar un marc vell per fer l´estructura amb peu.
Després vaig comprar un plàstic dur i vaig retallar-lo a la mida.
Vaig grapar-lo a la fusta i ja el tenim!!

Hem començat per un conte conegut: "La rateta presumida". Els nanos van escollir els personatges i vam dedicar una sessió a retallar i confeccionar els personatges. Necessitavem cartolines negres i paper de cel.lofan de colors. Vaig enganxar amb cel.lo els personatges a un filferro.
Durant dos sessions vam treballar l´escenificació. Els nanos no es podien posar entre la llum i la pantalla ja que aleshores no deixaven veure els personatges, havien de dominar com agafar el filferro per tal que el personatge es veiés de cara i no de costat.... I al final mireu quina monada!






Durant aquesta setmana els nanos que realitzen l´extra-escolar d´Expressió corporal representaran l´obra als seus companys de classe. Una experiència molt maca!!!

3 comentaris: