”facebook”

dimecres, 23 de novembre del 2011

SESSIÓ D´EXPRESSIÓ CORPORAL AMB PAPER DE CEL.LOFAN

Us vull presentar una activitat que faig amb paper de cel.lofan. Porto tres grups d´Expressió Corporal durant el migdia. Un per P-3, un altre per P-4 i l´últim per P-5. Programo les sessions per temes  i a cada curs vaig afegint variants adequades a l´edat. Aquesta setmana li ha tocat al paper de cel.lofan.
Dins d´aquesta capsa hi ha una sorpresa i ells han d´intentar endevinar quina és: caramels, globus, papers de diari, robes..... Ells van dient i finalment l´obrim: Paper de cel.lofan de colors!!!


Aquestes fotos són de la sessió realitzada amb els petits de P-3. Els vaig deixar els papers a sobre de la taula i vaig deixar que ells mateixos experimentessin.




Tot ho veien de color...

Es van apropar al mirall per veure´s ells mateixos d´un altre color!

Cadascú va escollir un color i el va agafar, ens vam situar drets i en rotllana i va començar la música. Tots podien ballar però sense bellugar-se del lloc. Quan jo deia un color, el nen o nena que el tenia podia ballar i còrrer per la classe lliurement fins que en deia un altre. Quan deia "tots els colors!" ho podien fer tots els nens.

Aquestes fotos són de la sessió amb els de P-4.

 A ells els vaig demanar que agafessin dos colors diferents i vam fer el mateix joc del ball però més complicadet!


Si teniu l´ocasió, proveu aquesta activitat amb els vostres nanos, segur que disfrutareu moltíssim!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada