”facebook”

divendres, 1 de maig del 2015

LES FLORS DE WARHOL

Com ja sabeu, porto el projecte de treball d´art a l´Educació Infantil de l´escola, "El nostre Petit Museu". Aquest mes a p3 hem treballat les "flors" de Warhol i ha estat un treball fantàstic!!
Després de parlar amb els nanos sobre l´autor i les seves característiques, després de parlar sobre el quadre i veure´n d´altres de Warhol  vam iniciar-nos en les seves propies produccions.
El primer treball que vam fer el vaig veure aqui i em va semblar molt interessant i engrescador, així és que vaig començar a preparar el que necessitavem!!
Primer de tot vaig retallar flors de tres mides en cartolina i les vaig enganxar amb blu-tack sobre uns fulls de paper verd.

Amb un corró els nanos van anar passant pintura negra pel quadre. Això vol dir que les flors quedaven pintades de negre però...


Una vegada seca la pintura... vaig treure les flors i fixeu-vos quin efecte tan maco!!




A continuació els nanos van escollir el color amb que volien pintar les seves flors. Warhol les va pintar de diferents maneres: dos iguals i una diferent, totes del mateix color, una flor de cada color... 

Alguns nanos van començar amb molta empenta, altres em van demanar si els podia fer el perfil de la flor per després ells omplir la regió.
Mireu quina preciositat!!


Una vegada seca la pintura només calía afegir uns pocs gomets negres com a estams.
I aquí teniu el resultat!!

La setmana vinent farem una nova producció plàstica al voltant del mateix quadre per tal que els nanos poguin conèixer una altra tècnica plàstica! Ja us explicaré!!
Des d´aquí dono les gràcies al "Blog dels Ocellets" per compartir la seva feina que ha servit per a que en aquest cas els meus nanos realitzessin aquest treball tan maco!!

1 comentari:

  1. M'encanta...no puc dir res més. A més m'anirà genial per a completar una activitat que faig a P3 sobre la PAU.

    ResponElimina