”facebook”

divendres, 2 de desembre del 2011

TREBALLETS DE NADAL

Aquests són alguns dels treballets de Nadal que us vull ensenyar. Alguns estan fets pels alumnes i d´altres els he fet jo amb el meu fill, ja que a l´escola fan una Fira d´Artesania on pares i fills preparen un treballet per fer una exposició molt especial.
Aquest arbre és el que feia quan estava a P-5. Els alumnes d´ ESO ens els tallaven quan feien tecnologia. És de fullola. Els petits el pintaven i després feiem aquestes estrelles de plastelina amb motlles de galetes. Hi posaven purpurina, envernissavem i les enganxavem a l´arbre.
 Aquest arbre el vaig fer amb el meu fill. L´arbre el vaig fer jo i ell el va pintar. La base de l´espelma la va fer ell fent una bola de fang i clavant-hi els seus ditets.
 Aquesta estrella la vam fer el meu fill i jo per un altre any. Segur que ja la coneixeu! La base és de cartró i està decorada amb galets, que després vam pintar amb pintura daurada.
 Aquesta pandereta-picarol també la vam fer els dos per la Fira de l´Artesania. Aquest va ser el treballet de quan tenia tres anys. Amb una capsa de formatgets, vaig posar una corda amb picarols. Després vaig posar pegament per les vores i la vaig tancar. Ell va decorar-la lliurement amb pintura i després li vaig dibuixar l´estrella i la va pintar per sobre de color vermell, el seu color preferit!!
 Aquest treballet l´he fet algun any amb els alumnes de P-3. Es pot fer amb forma d´estrella o amb forma d´esfera. Només cal fer una estrella de fang i pintar-la. Per l´interior de l´estrella enganxaven boletes petites de plastelina fent veure que és neu. Després amb fil daurat ( dels de cosir en punt de creu ) van penjar l´estrella. Per fora li vam posar un cordill també daurat per poder penjar de l´arbre, de la porta... La campana i l´esfera les podeu aconseguir a l´Industrial Borsera.

Espero que us agradin i potser us pot servir d´idea per preparar els treballets de Nadal!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada